Scroll to top

AGENTIE CONTENT MARKETING

Generăm conținut care aduce vânzări, awareness și te poziționează ca o autoritate în industrie.

Generam, astfel, continut digital inteligent, bazat pe date, usor de gasit de cei care il cauta, relevant pentru probleme lor si reprezentativ pentru expertiza ta.

Mesajul potrivit, la locul potrivit, la timpul potrivit, astfel incat sa castigi jocul fidelizarii si al vânzarilor.

Solicită analiză gratuită

Vei primi informații despre oportunitatea industriei, competitori, și o mostră de conținut specific nișei tale.

    METODOLOGIE

    Marketingul de conținut.
    Sursă eficientă de lead-uri.

    Nu împingem pe nimeni să îți devină client, tot ce avem de făcut este să generăm conținut atrăgător iar prospecții vor veni organic către ține. Ne place atât de tare pentru că putem realmente să ajutăm oamenii și, în același timp, să îți și promovăm business-ul.

    Cu noi, content marketingul pornește de la insighturi adunate cu sumedenia de tool-uri cu ajutorul cărora aflăm exact ce caută clienții tăi. Nu lăsăm nimic pe seama intuiției. Mixăm creativitatea cu tehnicile de content writing. Generăm conținutul potrivit care servește unui scop clar și care oferă răspunsul dorit clienților tăi.

    Creăm conținutul tău pe baza unei rețete personalizate în care luăm în calcul obiectivele tale, analiză cuvintelor-cheie relevante și auditul complet al industriei tale. Primul pas al oricărei campanii în agentia SEO Organic Agency este efectuarea un audit complet a ceea ce ai făcut deja. Identificăm conținutul existent care poate fi îmbunătățit astfel încât să aducă trafic. Ulterior, generăm conținut fresh pentru oportunitățile neexploatate specifice nișei tale.

    Pentru a convinge și a atrage, ne adaptăm în funcție de mediul de distribuție, de obiective, publicul țintă, produsele sau serviciile promovate sau vocea business-ului tău. Potrivim conținutul cu așteptările celor care îl vor citi și îl încadrăm în treaptă care te interesează din pâlnia de achiziție.

    BENEFICII

    Cum te ajută o campanie de content marketing?

    Aproximativ 70% din audiența generală și 80% dintre factorii de decizie preferă să afle informații despre companii cu ajutorul conținutului și nu al publicității plătite.

    Content marketingul costă cu 62% mai puțîn decât marketingul tradițional și generează de 3x mai multe lead-uri.

    Companiile care folosesc content marketing raportează rate de conversie de 6x ori mai mari decât companiile care nu îl folosesc. Video marketingul este vedeta sezonului. 79% dintre consumatori raportează preferință pentru video în loc de text.

    Content marketing-ul te ajută să te poziționezi ca expert în domeniu și îți ajută brandul să fie mai cunoscut, în mod organic. Scorul de calitate al site-ului tău crește iar asta generează costuri mai scăzute cu campaniile PPC și poziții mai bune în SEO.  În situația în care te vezi nevoit să scoți din priză campaniile plătite, te poți baza pe traficul organic generat de campaniile de marketing de conținut.

    Etapele unei campanii
    de content marketing.

    Analizăm industria & brandul tău

    Poate părea evident, dar ai fi surprins cât de mare e tentația de a sări peste și de a trece direct la „bătălia supremă”. Fiecare membru al echipei noastre trebuie să înțeleagă care e destinația finală tocmai pentru a te ajuta să ajungi acolo mai ușor.

    Vrei trafic, converșii, awareness, vânzări sau retenție? Fiecare dintre aceste obiective presupune o strategie diferită. De multe ori, diametral opusă.

    După ce am evaluat propriul tău conținut și brand, procedăm la fel și cu competiția. E esențial să aflăm pe ce s-au concentrat atunci când au creat conținut și ce au omis. Acesta e un punct smart de plecare în setarea planului tău de conținut pentru că te ajută să ataci oportunități unde competiția nu este așa de puternică.

    Conturăm profilul clienților tăi

    Analizăm ce face competiția ta, ce caută consumatorii despre produsele tale, despre industria ta și identificăm oportunități de creștere ce țin cont de cum arată realmente “consumatorii tăi”, ce îi interesează și ce nevoi au; cum devii indispensabil pentru ei; cum îi transformi în clienți, promoteri sau chiar fani; cum să fii mereu cu un pas în față concurenței.

    Ulterior, în funcție de tipologiile identificate generăm un buyer persona sau mai multe. Nu ne limităm la simple analize demografice ce pot fi înșelătoare. Folosim framework-ul jobs-to-be-done pentru a identifica nevoile lor.

    Analizăm datele colectate

    Identificăm oportunități care generează impact semnificativ în cel mai scurt timp posibil dar care, în aceeași măsură, aduc valoare brandului și capitalizează atât pe termen mediu cât și pe termen lung în ceea ce privește traficul dar mai ales conversiile.

    Folosim informațiile pe baza cărora putem genera conținut care te ajută să ajungi la audiențe pe care le credeai inaccesibile și să atingi potențialul suprem de relevanță în industria ta.

    Atragem atât traficul neexplorat de competitorii tăi, cât și traficul care până acum a ajuns la competitorii tăi care deja au înțeles importantă conținutului.

    Generăm conținutul

    Aflăm ce întrebări și ce curiozități au clienții tăi și ce cuvinte-cheie folosesc atunci când caută răspunsul pe Google. Generăm idei de subiecte care răspund intenției clienților tăi de informare. Dacă site-ul nu este lansat de la zero, probabil că deja ai conținut care ar putea fi mult mai bine folosit și pus în valoare. Facem un „inventar” a ceea ce ai deja și vedem ce putem îmbunătăți sau promova în alt canal.

    Dezvoltăm conținut cu scopul de a-i ajută pe viitorii tăi clienți să găsească răspunsurile necesare în a lua decizii mai bune de achiziție. Nu ne omorâm după jargon greu de priceput. Respectăm personalitatea de brand dar “vorbim pe limba” publicului.

    Amplificăm conținutul

    Ne folosim de baza noastră de sute de bloggeri, reviste și ziare online pentru a promova conținutul tău exact în locul în care  publicul tău țintă își petrece timpul – de unde consumă informații în mediul online. Acest lucru are o dată impact direct prin traficul de tip referral, dar cel mai important, aceste link-uri funcționează ca o recomandare pentru Google.

    Conținutul tău va beneficia de un boost de autoritate primit prin amplificarea acestuia prin digital PR. Google va prelua semnalele și va clasa mult mai bine conținutul tău în paginile de căutare.

    Măsurăm performanța

    Monitorizarea conținutului. Un alt punct trecut cu vederea în implementarea planurilor de content marketing. Setăt foarte clar obiectivele. Tuvei șții cum să urmărești progresul și ce înseamnă, de fapt, succesul.

    Avem o metodologie proprie prin care stabilim oportunitatea fiecărui tip de conținut generat. Ulterior, ne raportăm performanță actuală versus maximul posibil. Aditțonal măsurăm engagementul, conversiile și linkurile, în funcție de obiectivul campaniei.

    Te aducem în top 5%

    Un motiv pentru care majoritatea campaniilor de content marketing eșuează este targetarea unor topicuri fie irelevante pentru brand, fie fără volum de căutare ridicat.

    Un studiu ahrefs relevă că 90.88% din conținut nu atrage deloc trafic din Google. Al doilea și cel mai important motiv este că acesta nu este promovat corect. 55.24% din acesta nu are nici măcar un link trimis către el. Noi ne asigurăm că o să faci parte din procentajul de 5% care atrage trafic și converșii.

    Content marketing — FAQ

    Ce este cu adevarat marketingul de continut?

    Content marketingul este o tehnica de marketing care presupune crearea si distribuirea de continut valoros, relevant si consistent, care atrage un public bine definit, cu obiectivul de a genera actiuni monetizabile din partea acestuia.

    Cuvantul-cheie aici este „valoros”. Prezenta lui schimba aceasta definitie dintr-una care ar putea descrie aproape orice forma de publicitate sau marketing. O bucata de continut ar putea face parte dintr-o campanie de marketing de continut daca oamenii o cauta si vor sa o consume, mai degraba decat sa o evite.

    Cand a aparut content marketing-ul?

    Desi termenul”content marketing” a fost pentru prima data folosit de John Oppedhal, in 1996, momentul de aparitie istorica a CM este anul 1885. Compania americana „John Deerie” scoate revista „The Furrow” cu scopul de a oferi informatii pretioase fermierilor in ceea ce priveste cresterea profitabilitatii muncii lor. Ancorarea in nevoile consumatorilor sai si oferirea de informatii utile acestora, indiferent daca vor cumpara imediat sau nu produsele John Deerie, o face primul demers recunoscut de content marketing.

    Mult mai tarziu, un episod la fel de faimos, este aparitia iconicului Ghid Michelin, publicat pentru prima data in 1900 de compania producatoare de cauciucuri, Michelin, si conceput pentru a-si ajuta soferii isi intretina masinile, sa gaseasca cazare decenta si sa manance bine in timpul calatoriilr prin Franta. In timp, Ghidul a evoluat, prin prisma continuitatii si a utilitatii, in institutia recomandarilor si a calitatii, acordand faimoasele „stele Michelin”.

    Agentie de content marketing sau om intern dedicat?

    In content marketing poate cel mai important aspect este sa iti definesti foarte clar obiectivele. In functie de acestea si de concurenta poti decide daca mentii content marketingul in-house ori externalizezi acest serviciu.

    Un avantaj al unui om intern este acela ca singurul sau focus este proiectul companiei tale dar acesta poate fi contracarat usor cu KPIs si obiective bine puse la punct de tine impreuna cu agentia ta de content marketing.

    O agentie specializata iti poate oferi, la preturi corecte, accesul la tooluri, la cunostinte si la o retea de publihseri pe care tu poate ca nu le ai sau ti-ar lua foarte mult timp sa le creezi. In aceeasi masura, pe termen lung, din perspectiva raportului cost-risc, o agentie e o optiune mai sigura si mai stabila mai ales in conditiile in care va puteti separa drumurile foarte usor daca nu sunteti aliniati la obiective si mod de lucru.

    Traficul din content marketing are o rata de conversie mai mica?

    Daca te uiti strict in rapoartele de Google Analytics cu siguranta asa vei fi tentat sa crezi dar este partial adevarat. In primul rand scopul principal al marketingului de continut este sa generezi brand awareness si sa ajungi in fata unei audiente noi pe care in mod normal nu o puteai targeta. In al doilea rand poti insera in cadrul continutului tau de marketing call-to-action-uri catre produsele tale sau chiar snippet-uri de produs ca sa cresti rata de conversie.

    Investiția resurselor tale (adica, timp și bani) in marketingul de continut iti va reduce costurile, in timp ce va genera simultan pana la 3 ori mai multe avantajele fata de cele pe care le-ai obtinut cu publicitate traditionala iar ratele de conversie ale celor care practica marketingul de continut sunt, de fapt, de 6 ori mai mari decat ale celor care nu au trecut inca de aceasta parte a marketingului.

    Pe termen lung, contentul genereaza cu 62% mai multe conversii decat orice alt tip de tactica de promovare. Iar 61% dintre audiente tind sa fie influentate pozitiv in procesul de achizitie continut si nu de vanzarile directe.

    Cat costa o campanie de content marketing?

    Costul real al unei campanii de content marketing este influentat de marimea businessului tau, de obiective, de industria in care activezi si de resursele de care dispui si pe care vrei sa le mobilizezi.

    O campanie tipica de content marketing care are drept obiectiv impactarea pozitiva a businessului tau va avea drept obiective tipice cresterea traficului organic, imbunatatirea rankingului pe cuvinte cheie si mobilizarea audientelor pe care in mod normal nu le-ar atinge. In 2019, o companie de dimensiuni medii, in Romania, cu ambitii de crestere, aloca intre 650 si 2700 de euro.

    Desigur, content marketingul presupune solutii customizate in functie de problema cu care te confrunti, asa ca, in functie de abordare, bugetele pot varia in sus sau in jos. Preturile variaza de la agentie la agentie sau de la creator de continut la creator de continut. In cele din urma, desi costurile sunt importante, content marketingul e contruit in jurul calitatii continutului si capacitatii agentiei de a strategiza cat mai creativ pornind de la expertiza ta.

    Diferentele de pret sunt date, de cele mai multe ori, in maniera de creare a continutului, in reteaua de promovare a lui, in metodologia folosita de agentia respectiva (cu ce fel de tooluri lucreaza), in tipul de continut – adica, intr-un cuvant, in calitatea continutului tau.

    In cat timp se vad rezultatele unei campanii?

    Marketingul de continut nu presupune actiune pe termen scurt. O strategie buna se vede de a doua zi ca aduce rezultate insa beneficiile le vezi cu adevarat dupa 3-6 luni dar sunt de lunga durata. Desigur, ideea nu e sa continui la nesfarsit sa creezi continut ci, sa creezi continut si sa monitorizezi ce se intampla cu acesta. De aceea, pentru a avea rezultate e vital sa setezi obiective clare. O campanie de content marketing masoara engagementul, conversiile si linkurile. Daca in formularea obiectivelor tale ai termenii vanzari sau trafic, atunci focusul tau trebuie sa fie pe o campanie de performance, care functioneaza pe termen mai scurt si care te fac sa te concentrezi mai degraba pe vanzarea hard decat pe dezvoltarea de continut util.

    In functie de obiective, o campanie de content marketing poate fi masurata dupa cantitatea de continut pe care o creezi si, desigur, dupa felul in care „iti intoarce” investitia.

    Studiile HubSpot spun ca dupa ce ai trecut de 400 de articole de blog, traficul acestora se dubleaza iar leadurile generate sunt de trei ori mai numeroase decat cele generate de companiile al caror blog are sub 100 de articole.

    Pentru ce industrii puteti crea continut de marketing?

    Pentru orice industrie in care vinzi si cumperi. Cu cat mai non-sexy e industria din care faci parte, e posibil, cu atat mai mult, ca intrebarile si nevoile audientelor tale sa fie mai complexe si sa aiba nevoie de extra-explicatii. Adica…de content.

    Statisticile spun ca aproximativ 93% dintre oamenii de marketing au migrat deja catre marketingul de continut pentru ca este mult mai usor sa comunici cu audientele tale oferinf informatii utile decat cerand, in mod expres, sa fii cumparat. Astfel, incepi sa le castigi increderea. Un exemplu clasic, in acest sens, este Amazon. Amazon a castigat increderea noastra si, de aceea, tindem sa cumparm direct de pe Amazon un produs, desi, la fel de bine, l-am putea probabil comanda si de propriul lor site.

    Continutul poate fi creat pentru orice industrie dar, traditional, cele mai permisive sunt sanatatea, restaurantele, designul de interior – amenajarile interioare, eCommerce-ul si imobiliarele.

    Află totul despre marketing de pe blogul nostru

    Ne place să împărtășim tot ce învățăm așa că dacă vrei să înveți SEO te invităm să citești mai multe pe blogul nostru.

    Totul despre marketing afiliat

    Totul despre marketing afiliat

    Descoperiți strategii, sfaturi și exemple practice pentru a vă dezvolta propria afacere online prin intermediul marketingului afiliat.

    Organic Agency ianuarie 15, 2023
    Influencer marketing - ce este, cum se face în România, cum devii influencer

    Influencer marketing - ce este, cum se face în România, cum devii influencer

    Află totul despre conceptul de influencer marketing, precum și exemple și strategii practice pentru a utiliza această metodă de promovare.

    Organic Agency noiembrie 30, 2022
    ROAS: ce este, cum se calculează și cum îl crești

    ROAS: ce este, cum se calculează și cum îl crești

    Descoperă tot ce trebuie să știi despre ROAS și cum să îl utilizezi pentru a evalua eficiența investițiilor tale în publicitate.

    Organic Agency noiembrie 27, 2022

    Hai să începem să îți creștem afacerea!

    Avem nevoie doar de adresa site-ului tău că să identificăm punctele forte, obstacolele actuale și oportunitățile specifice afacerii tale în mediul online.

    Ulterior,  îți vom arăta ce rezultate poți obține prin SEO & content marketing. Îți vom explică clar cum vom ajunge acolo.

    Executăm riguros strategii a căror eficiență a fost dovedită pentru peste 150 de branduri consacrate sau în proces de scalare. Alătură-te celor care domină mediul digital!