Scroll to top

301 Redirect

301 Redirect

301 redirect este o redirectare ce arată faptul că pagina care este accesată de către un utilizator a fost mutată permanent din acea locație în alta, redirecționând utilizatorul către locația nouă. Acest lucru indică motoarelor de căutare că pagina nu mai este folosită și o nouă locație trebuie să fie indexată. Totodată, când 301 redirect este folosit, se transferă și anumite valori ale site-ului web precum ranking-ul său pe motoarele de căutare.

Organic Agency iunie 1, 2023

302 Redirect

302 redirect este o redirecționare temporară a unei pagini web pe alt website, indicând motoarelor de căutare că deținătorul va readuce pagina la adresa originală folosită, și că aceasta ar trebui să fie indexată în continuare.

302 redirect este folosit în mare parte de către deținătorii paginii, când aceștia doresc să o revizuiască sau să refacă design-ul. Acest tip de redirecționare funcționează similar cu 301 redirect, pentru utilizator fiind insesizabilă o diferență.

Organic Agency iunie 1, 2023

Atribut Noindex

Un noindex tag este o instrucțiune utilizată în codul unei pagini web pentru a indica motoarelor de căutare să nu indexeze sau să nu afișeze pagina respectivă în rezultatele căutării.
Noindex tag-ul este adăugat de obicei în secțiunea codului HTML al unei pagini și este specificat prin utilizarea tag-ului „robots” cu valoarea „noindex”. Este recomandat să utilizați noindex tag-ul cu atenție și să vă asigurați că îl aplicați în situațiile potrivite, pentru a controla modul în care motoarele de căutare interpretează și indexează paginile dvs.

Organic Agency iunie 1, 2023

Crawler

Un crawler este un program proiectat pentru a căuta automat conținut pe web, în general urmărind hyperlinks. Aceștia sunt în general folosiți de către motoarele de căutare pentru updata indexul.

Există două tipuri principale de crawleri. Cei care fac crawling constant, pentru a ține evidența paginilor noi, dar și celor vechi care au nevoie de recrawl, și cei la cerere. Aceștia din urmă vor face crawl doar la cerere și pe un număr limitat de pagini.

Organic Agency iunie 1, 2023

Fișierul Robots.txt

Robots.txt este un tip de fișier text care poate fi introdus de către deținătorul serverului pentru a indica motoarelor de căutare, specific crawlerilor web, ce pot și ce nu pot accesa din conținutul site-ului. 

Organic Agency iunie 1, 2023

Marcaj Canonical

Un tag canonic este un element HTML utilizat pentru a indica motoarelor de căutare versiunea preferată sau originală a unei pagini web atunci când există conținut similar sau duplicat pe mai multe URL-uri. Acest tag ajută la evitarea problemelor de conținut duplicat și oferă o indicație clară despre pagina pe care doriți ca motoarele de căutare să o indexeze și să o plaseze în ranking.

Organic Agency iunie 1, 2023

Schema.org Local Business

Marcajul Schema.org local business este un tip de marcaj utilizat în cadrul paginilor web pentru a oferi informații clare și structurate despre o afacere locală. Acest marcaj permite motoarelor de căutare să înțeleagă și să interpreteze mai bine informațiile legate de o afacere locală și să le afișeze în mod corespunzător în rezultatele căutărilor. Pentru a implementa Local Business Schema, este necesar să adăugați codul JSON în codul sursă al paginilor web corespunzătoare sau să utilizați instrumente speciale pentru a genera codul schema potrivit.

Organic Agency iunie 1, 2023

SEO Tehnic

SEO tehnic presupune diferite metode necesare pentru a optimiza un website sau pentru a face schimbări tehnice, metode care nu au legătură cu interfața, design-ul sau conținutul site-ului.
Acest concept include toate optimizările care se pot face fără a modifica niciun element al conținutului vizibil al unui website, acestea fiind două părți total distincte a oricărui site.
Prin SEO tehnic putem înțelege acțiuni blocarea anumitor pagini din robots.txt, setarea unor marcaje canonice sau implementarea unor atribute no-index pe paginile pe care nu dorim să le indexăm.

Organic Agency iunie 1, 2023

Sitemap XML

Un sitemap este un fișier XML care conține o listă structurată a paginilor web disponibile pe un site web, pe care doriți ca motorul să le indexeze. Acest fișier oferă informații despre organizarea și ierarhia paginilor și alte detalii relevante pentru motoarele de căutare.
Sitemap-ul este creat pentru motoarele de căutare, cu scopul de a ajuta la indexarea și explorarea mai eficientă a site-ului. Deși nu este necesar pentru funcționarea unui site web, un sitemap poate aduce multiple beneficii SEO.

Organic Agency iunie 1, 2023

Status 404 (not found)

O eroare 404 este afișată când accesați o pagină web care nu mai există. Practic, serverul nu a putut localiza pagina respectivă, iar această eroare apare fie când pagina web a fost ștearsă de pe site fără a fi redirecționată, fie atunci când utilizatorul scrie greșit un URL sau pagina este în mentenanță. Link-urile care duc spre pagini 404 sunt numite “broken links”.

Organic Agency iunie 1, 2023