Scroll to top

Audit SEO

Audit SEO

Un audit în orice domeniu presupune o examinare și o analiză profesională a tuturor elementelor necesare pentru a îmbunătăți serviciile oferite, iar un audit SEO nu este cu nimic diferit de aceasta. Auditul constă în evaluarea website-ului, a vizibilității sale și a oricăror factori care ar putea bloca procesul de îmbunătățire a pozițiilor cuvintelor cheie sau de generare de trafic organic.

Organic Agency iunie 1, 2023

Date structurate

Structured data (date structurate) se referă la o formă de organizare și marcare specială a datelor pe paginile web, utilizând un set de standarde și formate predefinite. Aceste date structurate permit motoarelor de căutare să înțeleagă mai bine conținutul și contextul unei pagini web și să afișeze informații relevante și structurate în rezultatele căutărilor.

Prin adăugarea de marcaje (mark-up) speciale în codul HTML al unei pagini, informațiile cheie sunt identificate și clasificate într-un mod structurat. Acest lucru ajută motoarele de căutare să interpreteze în mod precis informațiile despre o afacere, produs, eveniment, recenzie și multe altele. Exemple de marcaje comune includ date despre numele unei companii, adresa, numărul de telefon, ratingul produsului, prețul, orele de funcționare și așa mai departe.

Organic Agency iunie 1, 2023

Google Search Console

Google Search Console este o platformă gratis de la Google, care are ca scop să ajute administratorii web să analizeze performanța website-ului lor. Acest lucru presupune monitorizarea unor KPIs cheie precum pozițiile pentru cuvintele cheie, numărul de click-uri provenite din campania SEO sau urmărirea backlink-urilor primite de la alte site-uri.

Organic Agency iunie 1, 2023

Pagini YMYL

Paginile YMYL (Your Money or Your Life) sunt un concept utilizat în ghidurile de evaluare a calității Google. Acestea se referă la pagini web care pot influența în mod semnificativ starea utilizatorilor. Termenul „Your Money or Your Life” reflectă impactul pe care aceste pagini le pot avea asupra vieții și bunăstării financiare a utilizatorilor.

Organic Agency iunie 1, 2023

Trafic Organic

Traficul organic este traficul rezultat din accesarea rezultatelor organice ale motoarelor de căutare. Rezultatele organice sunt primele site-uri afișate în Google după cele marcate ca reclame plătite (Ads). O mare parte din utilizatorii Google ignoră reclamele și accesează direct rezultatele organice fiind conștienți că ele sunt afișate în prima pagină Google în urma unui algoritm foarte strict al motorului de căutare care validează astfel conținutul și serviciile oferite de site-urile respective.

Organic Agency iunie 1, 2023

Vizibilitate SEO

Vizibilitatea în SEO se referă la cât de vizibil este un site web în rezultatele căutării organice pentru anumite cuvinte cheie. Aceasta este calculată luând în considerare pozițiile site-ului pentru anumite cuvinte cheie și numărul de căutări pentru cuvintele respective.
Cu cât un site web are un clasament mai bun pentru cuvinte cheie relevante multe căutări, acesta apare în mai multe pagini de rezultate și vizibilitatea sa va fi mai mare. Există diferite instrumente SEO care pot fi utilizate pentru a calcula vizibilitatea site-ului, cum ar fi Ahrefs sau SEMrush.

Organic Agency iunie 1, 2023

Volum de căutări

Conceptul de volum al căutărilor face referire la numărul de câte ori caută utilizatorii o anumită expresie într-o lună. Cu ajutorul acestor cifre, puteți concepe o strategie în cunoștință de cauză. Se pot extrage informații legate de eficiența și performanța cuvintelor cheie, dar și estimări ale traficului website-ului dvs.

Organic Agency iunie 1, 2023