Scroll to top

Conținut Evergreen

Conținut Evergreen

Conceptul de conținut evergreen, adică “mereu verde”, se referă la un tip de conținut care rămâne relevant și căutat constant pe internet, chiar și la mult timp după publicarea sa inițială. Niște exemple de conținut evergreen, care sunt căutate în mod constant sunt legate de sănătate, finanțe, frumusețe, familie și alte tipuri de subiecte de acest gen, care fac parte din viața cotidiană a oricui și nu au cum să nu fie solicitate de utilizatori în mod constant.

Organic Agency iunie 1, 2023

Pagină content hub

Hub-urile de conținut, sau content hubs, sunt pagini sau secțiuni specifice ale unui site web care adună și organizează conținutul relevant într-un anumit domeniu sau subiect. Ele au rolul de punct central de informații și resurse pentru un anumit subiect sau temă, oferind utilizatorilor o experiență completă și cuprinzătoare. Ideea din spatele unui content hub este de a consolida conținutul legat de un anumit subiect într-un singur loc, facilitând astfel accesul utilizatorilor la informații specifice și relevante. Un content hub poate fi o pagină web distinctă sau o secțiune specială a unui site, cum ar fi un blog, o resursă, o bibliotecă de articole sau un ghid extins.

Organic Agency iunie 1, 2023

Pagină de tip “Pillar”

Acest tip de pagină este ca o fundație pe care se construiesc alte pagini legate de un subiect anume. Precum o descrie și denumirea de “pillar”, este un stâlp de rezistență când vine vorba de informații care să acopere un subiect. Pe baza acestei pagini este realizat un “topic cluster”, care înseamnă o multitudine de pagini grupate în funcție de aceeași temă pe care o acoperă.

Organic Agency iunie 1, 2023