Scroll to top

Crawl Budget

Ce este bugetul pentru crawl?

Bugetul pentru crawl reprezintă totalitatea resurselor și timpului pe care în alocă un motor de căutare pentru crawling-ul și indexarea unui anume website. Mai specific, înseamnă numărul paginilor pe care un motor de căutare le poate accesa și indexa într-o anumită perioadă de timp.

De ce este important bugetul pentru crawl?

Bugetul alocat pentru crawling-ul unui website afectează numărul de pagini de pe website-ul dvs. care pot fi crawled de către motorul de căutare.

Fiecărui website îi este alocat un buget de crawl în funcție de doi factori principali. Primul este cererea pentru crawl, adică notorietatea paginii, frecvența postărilor și paginile din componența sa. Al doilea factor este limita rate-ului de crawl, care este afectată de capacitatea serverului, sau limita de crawl a motorului de căutare.

Întrucât acest buget este alocat de Google pentru fiecare website în parte, ar trebui folosit pentru pagini care sunt importante pentru website, ranking și popularitate.

Bugetul pentru crawl este un factor important doar pentru website-uri mari, cu peste un milion de pagini, sau website-uri medii cu postări frecvente. Așadar, pentru site-uri mici sau bloguri, bugetul de crawl este un aspect neimportant.

Related posts