AGENTIE SEO CU SERVICII SUPRASPECIALIZATE
Campaniile SEO generează trafic ieftin și au cea mai bună rată de conversie.
5RON investiți în SEO returnează 110RON. SEO este responsabil pentru >60% din întregul trafic din online. 57% din specialiștii de marketing B2B afirmă că SEO generează mai multe lead-uri că orice altă inițiativa de marketing.
Te ajutăm să apari în toate locurile unde clienții tăi caută, învață sau cumpără. Îți generăm o vizibilitate ridicată la cele mai bune costuri.
Solicită analiză gratuită
Vei primi informații despre oportunitatea industriei, competitori, probleme actuale ale site-ului și top 5 direcții strategice pe care
le-am aborda pentru campania ta.
Agenție SEO ultraspecializată.
Optimizarea SEO se schimbă constant. Ce a funcționat ieri nu trebuie să funcționeze neapărat astăzi. Competiția folosește tactici similare de creștere. Algoritmii de căutare se actualizează din ce în ce mai des în ultimul timp și este din ce mai dificil să ții pasul. Suntem cei mai buni din industrie și te putem ajută să îți păstrezi constant un avantaj competitiv în digital marketing față de ceilalți. Verifică primul masterclass despre optimizare SEO 100% gratuit, în care am transpus toată experiența noastră acumulată atât individual, cât și colectiv.
Suntem o agenție de SEO din București, România, iar echipa noastră de specialiști SEO are expertiză îndelungată în implementarea cu succes a campaniilor SEO în diferite nișe. Avem know-how, experiență și rezultate dobândite prin lucrul îndelungat cu branduri de toate mărimile, din industrii diferite.
Serviciile noastre SEO sunt integrate, complexe și personalizate în funcție de obiectivele tale de creștere. Integrăm strategic tehnici tradiționale de promovare SEO și tehnici inovatoare al căror mix te ajută să te menții în fruntea nișei tale, în orice moment. Noi transformăm serviciile SEO dintr-o tactică de marketing, într-o rețeta de succes garantat.
Serviciile SEO, o necesitate
în ziua de astăzi.
Serviciile SEO sunt o investiție care se menține pe termen lung. PPC și anunțurile sponsorizate „îți închiriază” vizibilitatea. Aceasta dispare în momentul în care bugetul s-a epuizat. Costurile cu reclamele cresc din ce în ce mai mult, iar targetarea este din ce în ce mai ineficientă.
51% din tot traficul site-urilor provine din căutările organice, 10% din căutarea plătită, 5% din rețelele sociale & 34% alte surse. 87% dintre proprietarii de telefoane folosesc un motor de căutare cel puțin o dată pe zi.
Google este responsabil pentru 94% din totalul traficului provenit din căutările organice. Prima poziție în rezultatele Google are o rată de click de 34% pe desktop și 35% pe mobil. *Sursă: Hubspot
Serviciile SEO sunt activități de inbound marketing → O agenție SEO te ajută să ajungi la clientul tău în momente cheie: este conștient că are nevoie de serviciile sau produsele tale sau este chiar pregătit să facă o achiziție.
Servicii SEO complete
on-page & off-page
AUDIT SEO TEHNIC
Identificăm și rezolvăm problemele tehnice adeseori ascunse ale siteului tău astfel încât acesta să fie interpretat în mod corect de către roboții de crawling Google.
MIGRARE SITE / SCHIMBARE CMS
Avem la activ zeci de migrări de site-uri, de diferite dimensiuni. Te putem ajuta cu migrarea pe un CMS sau domeniu nou, fără riscul de a pierde pozițiile din Google.
LINKBUILDING (DIGITAL PR)
Aflăm ce publicații citesc de obicei clienții tăi iar prin tactici de digital PR sau activități de outreach clasic asigurăm o acoperire masivă și relevantă pentru brandul tău. Avem parteneriate cu toate regiile de presă mari din România astfel încât ne este foarte ușor să îți creștem repede vizibilitatea în online.
DESIGN ARHITECTURĂ SITE
Astăzi, optimizarea SEO nu poate fi separată de UI/UX. Arhitectura siteului tău trebuie conectată direct cu optimizarea SEO astfel încât strategia ta să acționeze la cel mai mare randament posibil. Dacă decizi să lansezi un site nou te putem ajută cu recomandări de la zero astfel încât să ai din start un site care performează în canalul organic.
LOCAL & INTERNATIONAL SEO
Cât de vizibil este businessul tău în căutările locale Google? Local SEO te ajută să ai o vizibilitate cât mai bună pe căutările ce conțin o indicație geografică specifică. Businessul tău are prezență în mai multe țări? Îți optimizăm siteul astfel încât să îți creștem vizibilitatea in funcție de potențialul piețelor și audiențelor tale regionale și internaționale.
RECUPERARE DUPA PENALIZARE
Back-linkurile de calitate scăzută îți afeceteaza relevanță și poți fi ușor sancționat de Google. Te ajutăm să depășeșți spamurile de acest tip și să îți îmbunătățești instantaneu rankingul. Putem identifica foarte ușor dacă Google ti-a sancționat siteul și te putem ajută să revii, prin strategia corectă, la momentul de creștere.
Hai să începem să îți creștem afacerea!
Avem nevoie doar de adresa site-ului tău că să identificăm punctele forte, obstacolele actuale și oportunitățile specifice afacerii tale în mediul online.
Ulterior, îți vom arăta ce rezultate poți obține prin SEO & content marketing. Îți vom explică clar cum vom ajunge acolo.
Executăm riguros strategii a căror eficiență a fost dovedită pentru peste 150 de branduri consacrate sau în proces de scalare. Alătură-te celor care domină mediul digital!
Etapele unei campanii SEO
Agentie SEO — FAQ
Care sunt indicatorii de performanță a unei agenții SEO?
Obiectivul principal al unei agenții SEO este acela de a crește traficul organic non-branded al site-ului tău. Acesta reprezintă traficul venit din motoarele de căutare, din rezultatele organice, pe alte cuvinte decât cele de brand sau denumiri categorii/produse/servicii + brand. Acestea din urmă se consideră a fi trafic generat din inerție tot de către brand.
Indicatorii de performanță ai unei agenții SEO sunt: numărul de impresii în Google al site-ului (lead KPI), pozițiile cuvintelor cheie de interes (lead KPI), scorul de vizibilitate al site-ului în Google (lead KPI) și traficul organic non-branded (lag KPI).
De asemenea, pe partea de off-page, o agenție SEO trebuie să livreze cât mai multe articole de digital PR (advertoriale) și cu un indice de autoritate cât mai ridicat în bugetul stabilit.
Există situații în care parteneriatul dintre un brand și o agenție SEO nu reușește și se întâmplă fie din culpa brandului, fie din cea a agenției. Este necesar ca ambele părți să fie conștiente de un aspect. Scopul principal al unui companii este să genereze profit. Traficul organic este un indicator premergător profitului, dar dacă acesta nu este relevant, calificat și nu se convertește în tranzacții sau lead-uri, acesta nu poate susține creșterea, ba chiar nici măcar sustenabilitatea brandului respectiv. De aceea, este important că agenția de SEO să realizeze strategia campaniei plecând de la acest aspect, chiar dacă nu acesta este KPI-ul asumat.
De cealaltă parte, există branduri care încep să beneficieze de trafic organic considerabil, dar nu realizează că este responsabilitatea lor ca acel trafic să fie convertit. Este nevoie de o experiență a utilizatorilor cât mai bună pe site, o ofertă de produse si prețuri cât mai bună plus rezolvarea potențialelor obiecții ale clienților. Toate acestea sunt responsabilitatea brandurilor. Lipsa celor menționate anterior duce la o imposibilitate de a genera si identifica un ROI din SEO deși strategia și campaniile respective au fost executate corect și eficient.
Așadar, obiectul principal al unei agenții SEO este să genereze trafic organic cu scopul de a fi convertit în lead-uri și vânzări. Brandurile trebuie de asemenea să lucreze împreună cu agenția SEO pentru a închide funnelul de lead-uri și vânzări cât mai eficient. Agențiile trebuie de asemenea să gândească macro, ca un consultant de business, nu doar ca un specialist tehnic SEO on-page. Acestea au responsabilitatea să identifice produsele cu marjaă de profit bună a brandului și să le promoveze pe acestea. Să ajusteze campania SEO în funcție de stocuri, de focusul clientului și de sezonalitatea pieței. Să prioritizeze recomandările tehnice în funcție de cost versus impact și să găsească alternative de a rezolva eventuale limitări tehnice.
Cea mai bună agenție SEO — Cum o alegi?
Industria furnizorilor de servicii SEO din Romania se împarte în urmatoarele categorii:
1. Freelanceri SEO care operează sub umbrela de agenție optimizare SEO
Îi găsești căutând în Google termeni precum „servicii SEO bucurești”, „optimizare SEO București” sau „optimizare SEO România”. De cele mai multe ori nu au o adresa listată pe site sau este într-un apartament. Aceștia nu au expertiză derivată din ani de lucru pentru branduri mari, cu provocări reale și competiție acerbă. Folosesc strategii SEO învechite și nișate strict pe anumite cuvinte cheie.
2. Agenție SEO mică ce oferă aproape toate serviciile existente de marketing
Când totul este important, nimic nu este de fapt important. O astfel de firma SEO doar listează pe site prestarea de servicii de SEO însă nu are o expertiză reală în optimizarea pentru Google. De cele mai multe ori au expertiza in webdesign setarea unor campanii de ads. Prin listarea pe site a unor servicii precum „optimizare SEO”, „promovare SEO” sau „SEO marketing” urmăresc creșterea bugetului mediu al clienților. Chiar dacă nu este unul considerabil, de cele mai multe ori bugetul investit într-o astfel de agenție ce oferă servicii SEO este irosit
3. Agenție de digital marketing mare care oferă servicii SEO + alte servicii
Aici există două variante. Avem prima variantă, cea în care vorbim despre o fostă firmă SEO cepresta exclusiv servicii SEO iar în prezent fie a fuzionat cu alte agenții, fie și-a deschis alte departamente. A două variantă este reprezentată de agențiile cu servicii integrate de digital. În prima varianta, agenția respectivă de SEO deține expertiză în domeniu, dar au că scop scalarea în mod nesustenabil a propriei afaceri. Acest lucru se transformă în costuri generale ridicate pentru aceasta. Astfel, vei plăti anumite costuri ale agenției respective de optimizare site-uri care nu se traduc neapărat în succesul campaniei tale. A două variantă de cele mai multe ori înseamnă că respectiva agenție de digital are un specialist intern SEO care adaugă această componentă în portofoliu pentru agenția respectivă, dar serviciile de baza pentru care are expertiză sunt de publicitate, branding sau PR.
3. Agenție SEO mare, cu focus si expertiză in servicii optimizare SEO
Aici se încadrează toate firmele de SEO precum a noastră, care oferă doar servicii de inbound marketing & SEO. Lucrăm cu alte agenții pe care tu le alegi în urmă proceselor tale de selecție că să realizăm o strategie integrată. Această variantă este recomandată dacă îți dorești să ai experți pe fiecare zona a strategiei tale de marketing, fără să faci compromisuri din simpla dorință de a simplifica etapa de selecție a partenerilor prin alegerea unui furnizor unic de servicii de marketing.
Cu ce se ocupă mai exact o agenție SEO?
O agenție SEO are ca obiectiv principal creșterea traficului organic non-branded al unui site.
O agenție SEO se ocupă de identificarea tuturor cuvintelor cheie pe care potențialii clienți le folosesc pentru a găsi serviciile și produsele unui brand.
O agenție SEO identifică paginile și conținutul actual al site-ului și mapează cuvintele respective pe paginile existente. În cazul în care nu există pagini relevante pentru cuvintele respective, se generează pagini noi sau articole de blog dacă cuvintele respective sunt informaționale.
În prima luna de campanie, agenția SEO realizează un audit tehnic ce are că scop identificarea și remedierea inconsistentelor tehnice ale acestuia ce ar bloca indexarea și clasarea acestuia cât mai sus în Google. De asemenea, o agenție SEO optimizează manual sau programatic paginile site-ului. De exemplu, dacă optimizăm programatic (automat) paginile de filtru ale unui magazin online astfel încât să conțină și denumirea brandului selectat că filtru, putem avea o creștere considerabilă de trafic deoarece implementarea respectivă va impacta zeci, poate sute de pagini deodată. Dacă se optimizează manual principalele categorii o să impactăm doar paginile respective. Totuși, acestea targeteaza cel mai probabil cuvintele cu cele mai multe căutări. Optimizarea paginilor și a site-ului este un proces recurent și se realizează constant, luna de luna.
O agenție SEO identifică topicuri de content marketing ce abordează subiecte căutate de potențialii clienți ai brandului. Aceste subiecte pot fi fie referitoare la produsele și serviciile respective sau pur și simplu pot fi alte subiecte pe care buyer persona-ul clientului le citește online. De exemplu, dacă clientul nostru Delimano vinde ustensile și electrocasnice de bucătărie, noi am generat conținut despre rețete smoothies sau alimente bogate în fibre. Pentru un alt client, recrutaresiselectie.ro am generat conținut despre cererea de demisie sau scrisoare de intenție. Subiecte căutate de buyer persona-ul clientului înainte de a își caută un job nou sau o firma de recrutare care să îl ajute.
O altă componentă a unei campanii SEO este cea de linkbuilding. O agenție SEO identifica ziare online, bloguri și alte site-uri relevante și autoritare în industria din care face parte clientul. Această dezvoltă lunar conținut ce face trimitere către site-ul clientului și utilizează cuvintele cheie identificate în faza de reasearch ca ancore — cuvinte pe care se plasează efectiv link-ul. Aceste link-uri funcționează că referințe pentru Google. Exact că în viață reală, dacă o persoană de încredere recomandă altă persoane se face un transfer de autoritate.
Servicii SEO — FAQ
Ce înseamnă SEO?
Promovare SEO reprezintă optimizarea pentru motoarele de căutare și este procesul de a dezvoltă în mod organic vizibilitatea unui site în rezultatele generate de motoarele de căutare. Serviciile SEO se referă la dezvoltarea diferitelor strategii care variază de la optimizarea paginilor siteului tău la dezvoltarea de conținut sau link building (linkuri cu autoritate). Campaniile SEO sunt o piesă importantă în orice plan de marketing digital și cu o strategie bine pusă la punct orice site poate fi promovat și crescut. SEO este unicul canal care le întrece pe celelalte în ceea ce privește obținerea unui profit din investiție.
Când încep să văd rezultatele campaniilor SEO?
Efectele campaniei SEO se văd imediat după ce se începe implementarea auditului SEO și publicarea articolelor de Digital PR. Pozițiile cuvintelor cheie targetate în strategia SEO încep să se îmbunătățească imediat. Un impact major în traficul organic, se va vedea după însă după primele 3-6 luni de campanie. Elementele de care e bine să ținem cont astfel când efectuăm un forecast de trafic pentru site-ul tău sunt: competiția din industria ta, competiția pe cuvintele-cheie din industria ta, zona pe care vrei să o targetezi (ex. București e mai competitiv decât Constanța), starea tehnică în care se află siteul tău (are sau nu erori tehnice?), ai mai investit sau nu în optimizare SEO. Toate cele de mai sus influențează atât perioada critică în funcție de care SEO începe să își facă efectul campaniei, cât și bugetul pe care trebuie să îl aloci pe luna.
Siteul meu a pierdut în poziții. Cum îl pot repara?
Dacă traficul tău suferă fluctuații ușoare, cel mai probabil competiția investește mult mai mult decât tine în servicii SEO. O altă cauză poate fi lipsa de conținut fresh pe blog care să îți genereze topical authority în nișă ta.
Dacă aveai poziții foarte bune pe o serie de cuvinte-cheie și ai scăzut dramatic într-un timp foarte scurt, atunci trebuie să verifici log-ul implementarilor pe site. Dacă nu ai făcut modificari importante recent, cel mai probabil site-ul suferă de o penalizare în urma unui update de algoritm Google. Am trecut prin toate și le-am documentat pe blog. Verifică dacă Google a rulat un update exact în perioada în care site-ul tau a început să scadă.
Agenția noastră SEO te poate ajuta să identifici ce anume a targetat update-ul respectiv și dacă site-ul tău este deficitar . Vom remedia problemele targetate de update și identificate la site-ul tău. Ulterior, acesta va începe să și recupereze pozițiile pierdute.
SEO sau PPC? PPC, e un instrument mai bun?
Răspunsul depinde de ce vrei să obții și în cât timp. Recomandarea noastră este să iei în considerare o campanie integrată care încorporează aspecte strategice de promovare SEO și campanii Adwords, în loc de exclusiv optimizare SEO sau exclusiv PPC.
Abordarea integrată ajută cele două servicii de search – organic (SEO) și plătit (adwords) să ruleze complementar generând cel mai bun „return” al investiției.
Dacă ești condiționat de un anumit buget și trebuie să te decizi la una dintre ele, ambele au beneficii iar alegerea depinde de ceea ce vrei să obții. Optimizarea SEO este sustenabilă pe termen lung, dar rezultatele se văd după o perioada mai lungă.
Pe termen lung, o campanie de servicii optimizare SEO este investiția cea mai bună strategic vorbind pentru că este sustenabilă, evergreen și generează un return mult mai ridicat. Deși anunțurile plătite sunt poziționate deasupra celor organice, userii au mai multă încredere în algoritmul de selecție Google decât în…publicitatea plătită. 71.33% dintre căutări se încheie cu un click pe un rezultat organic, din prima pagină.
Cât costă o campanie SEO?
Prețul unei campanii SEO se stabilește în funcție de o serie de variabile: obiective, concurență pe nișă ta, costuri interne pe care le are o firmă SEO, perioada în care vrei să atingi rezultatele, starea site-ului tău din punct de vedere tehnic.
Nu există un preț fix, tocmai pentru că e competiție liberă și așa cum tu vrei optimizare site SEO și primele poziții, la fel vor și concurenții tăi. Iar prețul stabilește, de multe ori, un raport calitativ eficientă-timp. În plus, campaniile SEO presupun customizarea soluției pe provocarea ta. De aceea, e greu de stabilit (și nu e nici corect) un preț de “raft”, acel „optimizare SEO preț” pe care toată lumea il caută in Google.
Află totul despre lumea SEO de pe blogul nostru
Ne place să împărtășim tot ce învățăm așa că dacă vrei să înveți SEO te invităm să citești mai multe pe blogul nostru.
Content Pruning în SEO: Ce este și cum te poate ajuta
Află beneficiile eliminării conținutului neperformant și duplicat sau vechi, pentru a îmbunătăți vizibilitatea și clasamentul în motoarele de căutare…
Topical Authority (Autoritate Tematică)
Descoperiți importanța autorității tematice în content marketing și cum poate aduce beneficii semnificative unei strategii de SEO.
Analiza SEO a competitorilor - Trafic, Rank-uri & Vizibilitate
Află cum să exploreazi strategiile și tacticiile utilizate de competitori pentru a obține o poziție mai bună în rezultatele căutărilor organice.
Hai să începem să îți creștem afacerea!
Avem nevoie doar de adresa site-ului tău că să identificăm punctele forte, obstacolele actuale și oportunitățile specifice afacerii tale în mediul online.
Ulterior, îți vom arăta ce rezultate poți obține prin SEO & content marketing. Îți vom explică clar cum vom ajunge acolo.
Executăm riguros strategii a căror eficiență a fost dovedită pentru peste 150 de branduri consacrate sau în proces de scalare. Alătură-te celor care domină mediul digital!